07 marts, 2014

Jeg ruster om…og ruster sikkert ...

Jeg har længe gået og taget tilløb til at købe en erstatning for min lille MG Metro. Når man først har vænnet sig til at ha' to biler, så er det svært at undvære…det synes datter Mie også, især nu når Legoland sæsonen starter igen.

Jeg har så været sikker på, at vores bil nummer to skulle være en van, så jeg kan bruge den til transporter i forbindelse med mit motorcykel race.

Jeg faldt over en VW transporter i Fredericia, som jeg var forbi for at kikke på tidligere på igen, men det var slet ikke noget - nærmest et sminket lig. På vejen hjem fra Fredericia, kørte jeg lige forbi en lille perlegrus mekker, og tænkte…det kunne jo være.

Og ja, han havde også en VW Transporter - fra 1995, der har kørt solen sort et par gange, men fin lille "banger" uden de helt store problemer, han havde selv brugt den i et par uger, og hans hund så meget fornærmet ud, da han fjernede dens hundetæppe på forsædet.

Den har jeg så købt - så må vi se om ikke den kan slæbe gearet og campingvognen rundt til løb iår.

Lige nu står den her udenfor - men raceren læsset. Jeg skal ha' den på rullefelt i eftermiddag…det kommer jeg lige tilbage til…….